Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Miláčku, zapni mi prosím šaty ...

Kdykoliv vyslovím tuto prosbu směrem k svému manželovi, dostane osypky. Je to pro mě zcela nová informace, kterou teprve pomalu zpracovávám.

Rok od roku je má příprava na nějakou slavnostní akci delší. Kdysi mi stačilo obléci si dva titěrné kousky oblečení - mini kalhotky a šaty a byla jsem oblečená. Vlasy jsem prohrábla rukama a přetřela pusu rtěnkou. A šlo se. Postupně se doba úprav prodlužovala. Přibyla podprsenka a punčocháče, z mini kalhotek se staly stahovací. Jemné nylonky vystřídaly tvarovací punčocháče, které mě stahují od kotníků k zadku. Z vlasů je potřeba udělat účes a obličej namalovat zcela jiný. Základní base, rozjasňující krém, vypínací make-up, tužka na obočí, matné stíny, tvářenka .... Je toho spousta.

Můj poslední úlovek, do kterého se soukám asi hodinu, je ZEŠTÍHLUJÍCÍ a ZPEVŃUJÍCÍ body. Je to spodní prádlo vyrobené nejspíš z neoprenu, které začíná u kolen a končí pod podprsenkou. Ta nejlepší mají i ramínka, aby vše drželo tam, kde má. Já ho mám.

V pátek jsem se do něj natáhla a požádala manžela, který už asi dvě hodiny významně sledoval čas, aby mi zapnul šaty.

" Co sis to zase na sebe navlíkla?," zeptal se mě, když jsem se k němu otočila zády. Vím, že jsou určitá tajemství, která by muž neměl znát, jenže - nikdo jiný nebyl doma.

Velký prudký výdech a potom pomalý, opatrný nádech. Hotovo. Zip na zádech krásných černých šatů byl zapnutý.

" To chci vidět, co budeš dělat, až praskne," konstatoval. " Můžeš dýchat? " staral se.

Bez problémů. Vyrážíme.

Dýchat jsem mohla. Dokonce jsem se odvážila si i sednout (opatrně, ale šlo to). Co jsem nemohla, bylo jít čůrat. Když už jsem prostě musela, nezbývalo mi nic jiného než vyrušit manžela z družného rozhovoru s přáteli a poprosit ho, aby se mnou šel k toaletám. Náš dialog přepisovat nebudu. Musel na mě před nimi i počkat a šaty zase zapnout. Čekal tam dost dlouho, protože já ze sebe musela kromě šatů svléci i ten neopren a hlavně - což bylo nejhorší, zase ho na sebe natáhnout. Funěla jsem u toho tak, že si ženy v sousedních kabinkách myslely, že " tam někdo š-ká," což začaly komentovat před mým čekajícím mužem.

A tím se dostávám k věte o osypkách, kterou mi můj manžel řekl po příjezdu domů.

Miluje mě, ale mou posedlost zjevem nechápe. Nechápe, proč si prostě neoblékám něco pohodlného. Proč si vždycky beru ty strašně vysoké podpatky, když vím, že mě pak budou týden bolet záda.Nerozumí tomu, proč nenosím něco, v čem se můžu normálně pohybovat. Něco, v čem nemusí hlídat, jestli sebou seknu. Něco, co on nemusí zapínat.

Nechápe, že to dělám kvůli němu. To přece nemusím.

" Ale po ženských, který jsou v narvanej šatech a v jehlách čumíš," přešla jsem do protiútoku a k citovému vydírání.

" Jo, ale protože jsou cizí," konstatoval.

Nakonec jsem slíbila, že příště půjdu v něčem jiném. Pořídím si nové šaty. Co na tom, na nakupování se těším. Ale velikost, tu si koupím stejnou ....

 

 

 

 

 

Autor: Marcela Tobiášová | úterý 19.11.2013 14:54 | karma článku: 36,02 | přečteno: 10327x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....