Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sen o sexu

Ne že by to bylo poprvé, co se mi zdálo o sexu s někým jiným. Jenže to bývaly spíš představy, které jsem si promítala v hlavě před usnutím. Jdu po ulici v našem městečku a potkám Bruce Willise. Naše oči se střetnou a oba víme ... Uáááááááá!  

Tentokrát to bylo jiné. Zdálo se mi o sexu s chlápkem, kterého jsem kdysi znala. Nebyl můj typ. Malý, hodně hubený, s bílou kůží posetou pihama. Vlasy trochu do zrz a zuby jako kůň. Přesto mě strašně přitahoval.  Kdykoliv na mě promluvil nebo se mě dokonce dotkl, lítaly kolem jiskry. Pozvání na večeři jsem neodmítla, ani pozvání na kafe. Bylo jasné o co jde a já nedělala žádné drahoty. Bylo to neuvěřitelné. Jakoby naše těla byla ztvořená jedno pro druhé. Dokonalá souhra a symfonie. Neskutečná. Nikdy jsme do toho nezatahovali nějaké city. Bylo to všechno jasné a srozumitelné. Náš vztah byl tajný. Schovávali jsme se před sousedy, partnery, známými. Časem nám to začalo trochu drhnout. Ne v posteli, ale v mezičase. Naše těla si vyhovovala, naše duše podstatně míň. Skončilo to.

Uběhla nějaká doba. Potkala jsem Muže. Vdala jsem se. Je to dávno. 

Ten sen byl úplně živý. Věděla jsem, že je to on, ten zrzavý primitivní chlápek, co uměl jediné a to dobře Š---T. Poznala jsem ho, i když mu nebylo vidět do obličeje. Jeho dotyky poznám i za tisíc let. Cítila jsem jeho vůni, slyšela jeho dech. Byli jsme spolu tak blízko, jak jen to jde. Srdce nám tlouklo ve stejném rytmu. BOŽÉÉÉÉÉÉÉ.

Manžel mě vzbudil pusou na čelo a slovy, že už mám přichystanou snídani. Ne, není to žádný podpantofláč, jen to máme takhle zařízené - v týdnu se o domácnost starám já, o víkendu mi on chystá snídani. Byla jsem úplně zpitomělá. Otevřela jsem oči a chvíli jsme nevěděla, co je skutečnost a co se mi zdálo. Cítila jsem se provinile, bála jsem se, že toho ze snu ze mě ucítí, že to na mně pozná. To, že jsem byla nevěrná. Skoro.

Celý den mi ten sen vrtal v hlavě. Jsem celkem šťasná a spokojená. Jasně, už nám to nejiskří jako v době, kdy jsme spolu randili, ale to je přece normální. Výbuch vášně, slasti, naprosté odevdání se, potom ať přijde potopa ... V manželství se Vám může maximálně stát to, že budete nevyspalí. Člověk nemůže mít všechno. Nebo snad ano?

" Je ti něco?" ptal se mě muž za den několikrát. Byla jsem asi moc milá, tak, jako kdybych měla černé svědomí.

" Co se děje a netvrď mi že nic," udeřil na mě večer, sice mile, ale důrazně. A tak jsem spustila. O tom snu.

Že je naše manželství asi v krizi, že mě na to moje podvědomí upozorňuje, že s tím musíme něco udělat. Já Bláhová si myslela, že navrhne víkend třeba v Paříži, nebo alespoň horkou čokoládou potřené bříško nebo zavázané oči ...

Ale to ne. Můj muž mě svou odpovědí dokonale odrovnal.

" Ty máš ale problémy, miláčku," řekl mi. " To je přece normální," pokračoval. " Tak třeba : mně se předevčírem zdálo o té sestřičce od našeho zubaře. A dělali jsme věci, že by si tomu nevěřila."

Můj muž má pravdu. Máme mnohem podstatnější problémy, než krizi manželství. Například si musíme sehnat jiného stomatologa.

Sexu zdar!

 

Autor: Marcela Tobiášová | čtvrtek 7.11.2013 12:05 | karma článku: 38,56 | přečteno: 9721x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....