Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co chci od Chlapa já.

Nedá mi to a musím zareagovat na články dvou kolegyň blogerek, v níž uvádí své nároky, co všechno by chtěly od chlapa, svého partnera. Použila jsem několik slovních spojení z obou článků a také něco z diskuze.

Znám to. Vím, na čem ztroskotávají vztahy. Na nudu. Na šeď. Na ztrátu touhy, na málo smíchu, na nedostatek intimity.

Jsem převědčena o tom, že každá žena se chce cítit ženou a každý muž mužem, v tom nejzákladnějším smyslu slova.

Nestačilo by mi, pokud by mě měl jen  trochu rád.Trochu ráda mám souseda. Chci, aby mě můj muž miloval. Aby vešel do domu, obemul mě, políbil mě, přitiskl se ke mně a řekl, že je rád, že jsem doma.  Chci, aby mě hladil. Dělám proto hodně. Místa, na nichž nutně potřebuju dotek, odhaluju a strkám mu je do zorného úhlu. Občas mu to nedojde ( většinou při nějakém sportovním přenosu v TV) a odstrčí mě, ale častěji dosáhnu svého.

Domácnost máme společnou, tudíž mi nepomáhá, neb se o ní stará stejně jako já. Jsme partneři.

Chci, aby po mně toužil. Občas mu pošlu hodně osobní esemes a někdy mu uprostřed večeře v restauraci řeknu, že jsem naostro. Svádím ho na různých místech ( kino, auto, výtah) a sem  -tam uspěju. Mům muž je rozumný a střízlivě uvažující chlap, ale podpatky a krajka a nebo třeba rozpuštění spletených vlasů tu jeho pragmatičnost na chvíli potlačí. Je to chlap, který mě unese i kdybych ztoustla na devadesát kilo, což se snad nikdy nestane. Ale ten pocit jistoty, že kdyby náhodou ano, tak tu stále bude, je fajn.

 Vážně si dokážu  představit, jak si rozepíná přezku opasku a dá mi pár štiplavých na zadek, já při tom skousnu ret a okamžitě zvlhnu a tu hru hrajeme vážně :),  zatím se to ovšem nestalo. Jednou jsem ho přemluvila k tomu, aby mi dovolil zavázat mu oči a přivázat ruce k pelesti postele. Nebylo nic. Byl nervozní a já ho místo vzrušování musela ( nedalo mi to) šimrat a škádlit a zlobit a když jsem vzala do ruky foťák a jen tak z hecu zmáčkla spoušť vytrhl se ze svázaných uzlů, vrhl se na mě a  seřezal mě ...trošku a jenom dlaní...

Někdy zapomene třeba na výročí, za to mi občas přiveze něco jen tak ...perníkové srdce nebo kytku tulipánů.

Už několik let ho přemlouvám, aby se mnou nechal oholit. Myslím tím vousy na obličeji. Kdysi jsem viděla erotickou scénu s břitvou a ráda bych to zkusila. Jenže můj muž má rozum a tak se v koupelně zamyká...

Těch žen, které zapomněly na svá přání a touhy je mi líto. Stejně tak jako jejich mužů, kteří  buď rezignují a natáhnou se na gauč a nebo se rozhlédnou jinde ... Třeba ten můj CHlap se takhle kdysi rozhlédl a uviděl mě.

http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/337611/Definuj-co-je-Laska.html

http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/331502/Co-das-dostanes-zpatky.html

http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/330319/Stastne-az-do-smrti.html

http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/327013/Deset-let-a-patnact-kilo.html

 

Autor: Marcela Tobiášová | úterý 21.5.2013 14:09 | karma článku: 22,20 | přečteno: 2539x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....