Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní noc - Jak jsme se (ne)seznámili

Ráda poslouchám příběhy a ráda je píšu. Aktéry tohoto příběhu znám, ale neukecala jsem ani jednoho z nich, aby se nechal vyfotit. Jména těch čtyř jsou změněna, snad se nebudou zlobit ...

        Robert 

   „Ty si děláš srandu“, ječela na mě Monika . Tentokrát se opravdu rozzuřila a nedala se zastavit. Začala do mě strkat, najednou měla sílu jako bejk a než jsem se  rozkoukal, byl jsem za  dveřmi chaty jejích rodičů

„ Moniko neblbni, pusť mě dovnitř, nemám věci, peněženku, nic,“ prosil jsem jí.

„Vypadni, nebo zavolám našim a táta ti rozbije hubu“ ozvalo se.

             Znám jejího tátu a vím, že by mi klidně jednu natáhl.Navíc jsem nestál o to, aby ho vzbudila ve čtyři v noci a on mě viděl nahatýho chvíli po sexu s jeho dcerunkou. Můžu za to, že mi Kamila zrovna napsala?

„ V pondělí  to bylo úžasný, kanče, kdy si dáme repete ?“ A že sms pípla zrovna ve chvíli, kdy se Monika natahovala pro skleničku?

Rozhlídl jsem se kolem a zhodnotil své možnosti. Asi dva km od chaty je kemp, to jsem věděl. Snad budou viset nějaký hadry na šňůrách okolo stanů, pomyslel jsem si. Při troše štěstí mě stopem někdo hodí domů a až se Monika uklidní, vrátí mi oblečení.

Běžel jsem lesem jako o život a modlil jsem se, abych nikoho nepotkal. V kempu bylo celkem ticho, jen sem tam z nějakého stanu se ozvaly vzdechy. Záviděl jsem těm, co leželi uvnitř.

Z jednoho stanu vylezla holka. I takhle zdálky bylo vidět, že je to kus.Šla do umývárky a já za ní. Počkal jsem, až za sebou zavře kabinku a začne čůrat. Pak jsem zaťukal.

„Prosím,“ ozvalo se.

„ Potřebuju od vás pomoc,“řekl jsem.

Slyšel jsem jak rychle vstává a šahá na dveře  a navzdory úplně pitomé situaci jsem se vzrušil.

„ Neotvírejte zatím,“poprosil jsem ji.

„ Jste zraněný?“

„ Ne, ale jsem nahý“.

Bylo slyšet,jak sí sedla zpátky na mísu.

„ Začnu křičet , jestli neodejdete“.

„Prosím Vás, vyslechněte mě“. A řekl jsem jí, co se stalo.

Vrzly hlavní dveře a já se rychle schoval do jiné kabinky.

Nějaké osoba vešla, ulevila si, umyla ruce a odešla.

„ Jste tu ještě ?“ zeptal jsem se.

„ Ano,“ zněla odpověď“.

Vylezl jsem ven a díval se do tváře krásné holky.

Prohlédla si mě a pak řekla

„ Počkej tady, něco Ti přinesu“.

Asi za patnáct minut mi přinesla kalhoty a tričko, venku na nás čekal nějaký borec s mobilem.

„ Zavolej si, komu chceš ale chci, aby mi nadiktovali tvoje jméno a adresu, jinak volám poldy. Ty hadry vrátíš,“ řekl mi naštvaně.

Zavolal jsem Kamile, utnul její sexuální představy a řekl jí, ať se na nic neptá a nadiktuje to, co ten borec bude chtít vědět.

Pak jsem se s nimi rozloučil a pěšky štrádoval na hlavní cestu stopovat.

Zuzana, ta z umývárky, za mnou přijela asi za čtrnáct dní, tentokrát jsem ji viděl nahou déle, než ona předtím mě. A vídám jí dost často. 

Karel 

Zuzana otravovala celý den. Že se nudí. Že ji nebaví číst. Co chce dělat na dovolené? Běhat po lese? Věděla, co všechno musím přečíst, mám na to jen měsíc času. Kdyby nebyla tak sexy, neberu ji sebou.

Celé dny mi dává najevo, že jí dovolená se mnou moc nebaví. Že jsem moc konzervativní, moc usedlej. Pokukuje po jiných chlapech, posedává u volejbalového hřiště, hodnotí jejich svaly. Důležitější je snad IQ, ně?

Kolem dvanácté usnula a já mohl číst a psát si poznámky. Bál jsem se pohnout, ale stejně jsem ji vzbudil. Něco zabručela a pak šla na záchod.

„ Pojď se mnou, bojím se.“

„ Prosím tě, čeho?“
„ Třeba tam bude nějaký nahatý úchyl“.

„ To jistě, a čeká na tebe“.

Vrátila se za půl hodiny a začala mi brát kalhoty a tričko.

„ Co blbneš, prosím tě,“ptal jsem se.

„ Na záchodě je nahatej kluk a potřebuje oblečení.“

„ Zuzi, uznávám že se ti nevěnuju na maximum, ale  takový blbiny si vymýšlet nemusíš.“

„ Nevymýšlím si, fakt tam je,vyhodila ho nějaké holka z chaty.“

„ A to jako proč?“

„ Zahýbal jí, proč asi“.

„ Aspoň vidíš, co ve mně máš.To já bych Ti neudělal“.

„ Hm“.

Zvítězila ve mně zvědavost a šel jsem se podívat ne většího chudáka, než sem já.

Větší tedy byl. I když seděl v kabince na dámských záchodcích, vypadal jak frajer.

Zuzana se mohla přetrhnout, aby si napsala jeho adresu a telefon.

Za týden mi moje hadry přišly v balíku poštou. Zuzana měla čím dál míň času, spíš tedy žádný. Nejsem blbej, když zase na poslední chvíli zrušila rande a nebrala mi telefon, vyrazil jsem se podívat, co dělá ten frajírek. Stála tam u něj na balkoně, na sobě jen ručník a pokuřovala. Nechtěl jsem se ztrapňovat, a tak jsem si šel do baru dát kafe, než vymyslím, co udělám.

Seděla tam docela hezká holka, tvářila se smutně. Taková tichá, intelektuální.


„Monika,“ představila se mi. 

Monika

Ležela jsem na posteli a snažila se zrychleně dýchat. Někde jsem četla, že takhle žena dýchá, když má orgasmus. Což já neznám, ale Robert to neví.Je přesvědčenej o tom, že se s ním udělá každá.Vzhledem k tomu, že já orgasmus neměla nikdy, možná to není jeho chyba.

Natahovala jsem se pro víno, když mu pípl mobil. Viděla jsem, kdo píše.

"V pondělí  to bylo úžasný, kanče, kdy si dáme repete?"

Dostala jsem strašný vztek. Co já tady s ním dělám? Lžu našim, že se s holkama učím na zkoušky a předstírám, že mě baví sex! Ať jde do hajzlu! Vystrčila jsem ho ze dveří, ať si klidně zmrzne.

Myslela jsem, že mě bude prosit. Nenapadlo mě, že odejde. Nahatej, to je celej on. Nedivila bych se, kdyby sbalil nějakou krávu.

Poslala jsem z jeho telefonu sms.

„Neotravuj nás“.

Přišla odpověď : „Moniko, že se nestydíš! Číst cizí sms!“


Jeho věci jsem ráno sbalila a doufala jsem, že se ozve. Nestalo se mu nic? Z telefonu se nedalo volat, asi ho zablokoval. Šla jsem do baru a tam mi jeho kámoš řekl, že je OK. Zavolala jsem mu od sebe, řekl mi, ať jeho věci nechám v baru. Prý mě už nechce vidět. Šla jsem za nim domů. Viděla jsem ho na balkoně, s nějakou holkou. Líbali se a ošahávali a ona se tvářila jak v sedmém nebi. Tak jsem tu jeho tašku vyhodila do prvního kontejneru v ulici.Šla jsem na kafe, brečela jsem. K vedlejšímu stolu si přisedl kluk, takový intelektuál, né moc hezký. Aspoň by mi nezahýbal, napadlo mě. Usmála jsem se na něj. Karel se jmenuje.

 

Zuzana 

Karel mě pěkně nudil. Chodili jsme spolu už celou věčnost. Jenže nikoho lepšího jsem po ruce neměla a naši ho zbožňovali.“ Ten má před sebou velkou budoucnost“, konstatovala máma když jsem si jí stěžovala, že se pořád učí nebo hrabe v knížkách. Je nudnej ve všem – chtěla bych mu při milování zavázat oči a potřít břicho čokoládou, ale to ne, to ho vůbec neláká. Jela jsem sem s ním jen proto, že se chci alespoň opálit, když už nic jiného. Tak se opaluju, pokukuju po lidech okolo a prudím. Nejvíc mě rozčiluje, jak se těší až usnu. Pak si sedne k notebooku a cvaká a cvaká. Už třetí noc jsem se nevyspala, zase mě vzbudil.Půl páté ráno!

 On snad není normální.

Hodila jsem na sebe flanelovou košili a vyrazila se vyčůrat.

Čůrám a najednou slyším ťukání.

„Prosím Vás “, ozvalo se.

„Potřebuju od vás pomoc“, řekl nějaký mužský hlas.

Zkontrolovala jsem, jestli jsem zamčená. Myslel si, že chci vylézt.

„Neotvírejte prosím,“ řekl.

„Jste zraněný“?

„Ne, ale jsem nahý."

Sedla jsem si zpátky na mísu.

„Začnu křičet , jestli neodejdete,“ zakřičela jsem.

„Prosím Vás, vyslechněte mě.“ Vyprávěl mi něco o nějaké hysterce a o tom, jak ho vyhodila.

„ Co bylo v té sms,“ zeptala jsem se.

„V pondělí  to bylo úžasný, kanče, kdy si dáme repete,“ špitl.

Slyšela jsem hlavní dveře a jeho, jak se schovává vedle do kabiny. Mohla jsem utéct, ale byla jsem zvědavá.Vylezla jsem a čekala, až odejde nějaká paní.

„Jste tu ještě," zeptal  se.

„Ano“.

Vylezl  ven a zíral na mě. Úplně nahý, se skvělou figurou.

Takový rebel, i když zmrzlý rebel.

Řekla jsem mu, ať počká, že mu donesu oblečení. Doufala jsem, že Karel bude spát, ale to né. Začal se vyptávat a hádat se se mnou o starý kalhoty a triko. Nakonec se rozhodl, že půjde se mnou. Vyměnil oblečení za jméno a adresu, Robert, jak se ten kluk jmenoval, musel zavolat nějaké holce a ta to potvrdila. Zbylé dny jsem si představovala, jak se náhodou potkáme. Nakonec jsem se rozhodla a jela za ním. Zazvonila jsem u domu, kde má pronajatý malý byteček a už několik týdnů se s ním scházím.Nemůžu ho představit našim, mamku by z něho trefil šlak, ale baví mě to s ním. Přivazujeme se navzájem k posteli a milujeme se dokonce i na balkóně. Zatím mu žádná sms  přitom nepípla, ale možná je to tím, že když přijdu, tak si mobil vypíná.

  

Autor: Marcela Tobiášová | úterý 5.3.2013 18:03 | karma článku: 19,15 | přečteno: 1055x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....