Rok Čtyřicítky I. Lak na vlasy

18. 01. 2013 10:55:27
Umírám !!! Umírám na nudu, na stereotyp, na stále stejně opakující se chyby. Stárnu. Mému bratrovi přišlo vtipné dát mi k narozeninám ( posledním s třetí desítkou ) karafiáty ( ségra, prý když si byla mladá žádný jiný kytky nebyly ) a přání k ...čtyřicetinám. Vysvětlil mi svou teorii, že den narození je zároveň dnem, kdy slavíte první narozeniny a že si aspoň vyzkouším jaké to je, když je někomu ... čtyřicet. Smála jsem se, ale uvnitř mě bouchla sopka.

Od té doby mívám často jeden sen, vidím v něm dívku, vypadá jako já, vlastně jsem to já, sedím na lavičce, klátím nohama a směju se – sama sobě. Máš co si chtěla, říká mi ten drzý spratek. Má delší a lesklejší vlasy. Má lepší střih a používá na ně lak, na což já nemám čas. Je namalovaná. Nepřijde jí to zbytečné, takhle se líčit jen tak, do parku? Je štíhlejší, ne o moc, ale vypadá pevnější a rovnější a pohyblivější. Zřejmě ji nebolí krční páteř při plavání, hrudní při nádechu a bederní po dlouhém stání, jakémkoliv sezení a krátkém běhu. Nenatýkají jí nohy a nebudí ji bolest hlavy a určitě má úžasný sex, takový ten vášnivý a se smíchem, ne opatrný ( neprohýbej se tolik, ať ti nekřupne v zádech ) a POTICHUUU!( děti a sousedé ať jdou k šípku), ten úžasný sex z ní úplně sálá.

Dívám se na ní a leze mi na nervy, smrádě jedno, co ví o životě, o zjištění, že ten, koho milujete nemiluje Vás, co ta holka ví o tom, jak se cítíte, když Vám dojde, že se zachráníte jedině útěkem, přitom ani netušíte, jak hodně těžké bude zpřetrhat všechny vazby, jak bude těžké znovu se nadechnout a znovu si dát šanci, a nemá ani zdání co se s Vámi stane když potkáte Smrt, přijde ze zálohy a vy dál žijete - nežijete, a smějete se a brečíte a milujete, jenže to všechno stojí strašně sil a tak už se Vám nechce hezky se obléknout a nalíčit a jen tak se houpat na houpačce.

Ta holka - žena na houpačce se na mě v mém snu dívá a nepustí mě sednout, když něco chceš tak si to vem, říká mi, popros o pomoc a dostaneš jí, rozhlížej se kolem sebe a vnímej chutě, barvy, vůně, častěji se miluj a směj se, donuť se k úsměvu, usmívej se kolem sebe a buď laskavá, nic není zadarmo a jednoduché cesty nejsou nejlepší a v zásobě má spoustu dalších klišé a já ji čím dál víc poznávám.

Jsem to já, já kdysi před lety a možná já v téhle době, v jiném příběhu a na jiné cestě a možná jsem to já, jakou můžu být.

Rok 2013 je rok mé čtyřicítky, snad proto ten sentiment a bilancování, ten vztek a pocit, že TOHLE PŘECE NEMŮŽE BÝT VŠECHNO a proto slibuju té dívce ze snu, že jí najdu a budu naslouchat a vnímat a udělám všechno, abych jí rozumělala a taky, že si nehty ozdobím kamínky a budu používat parfém a tužidlo a lak na vlasy .....

Autor: Marcela Tobiášová | pátek 18.1.2013 10:55 | karma článku: 21.69 | přečteno: 2644x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 23.03 | Přečteno: 353 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.14 | Přečteno: 292 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 511 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....  

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...