Já a moji bližní

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 3547 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Dokázala si to aneb Všechno neeejlepší!

Devětadvacátého října mám narozeniny.Dopoledne jsem trávila v úžasném designovém prostoru, v krásné budově s dokonalým výhledem z terasy, ve společnosti úspěšných žen a jedné Madam, která se ostatním snažila přiblížit vizi své společnosti.

3.11.2014 v 9:58 | Karma článku: 23.55 | Přečteno: 1671 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Paktuješ se s cikány? Rozbiju ti hubu

Přišel mi email. Někdo mi psal, že až mě potká, rozbije mi hubu. Paktuju se totiž s cigány... Tak Vám přemýšlím, koho tím myslel.

2.10.2014 v 14:33 | Karma článku: 36.99 | Přečteno: 12632 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Jak vychovat ženu

Můj muž je věčný optimista. Zatímco mně už dávno došlo, že ho musím brát takového, jaký je, on stále doufá, že některé mé zvyky, vlastnosti a chutě předělá.

28.5.2014 v 13:11 | Karma článku: 27.48 | Přečteno: 3819 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Nepiš o sexu

Dostala jsem dobře míněnou radu. Radu od muže, muže Všeznála. "Neměla by si psát o sexu," řekl mi. Míchat " vážná témata" jako je výchova dětí s příběhy o nevěrnících a erotice, se prý nehodí. A pro ženu jako jsem já, je to nedůstojné, dodal.

19.3.2014 v 9:23 | Karma článku: 27.97 | Přečteno: 2637 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Sežeň brko!

Platí, že čím starší děti, tím větší starosti. Potvrdilo se mi to na návštěvě u mých rodičů, když jsem se jim vypovídávala, co je u nás doma nového. Máma i táta se mnou seděli u stolu a poslouchali. "Babi, my asi nikdy klid mít nebudeme, co," konstatoval pak můj táta.

28.2.2014 v 11:05 | Karma článku: 22.37 | Přečteno: 2500 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Jsem sebestředná a samolibá hvězda.

Včera jsem měla hvězdný den. Byla jsem fotit pro média. Tedy, fotili mě. Jako hvězdu.

18.2.2014 v 13:50 | Karma článku: 25.92 | Přečteno: 3325 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Vysvětlení Andreje, splněná přání a chyby, které nenapravím

Uklízím Starý rok. Já a můj muž jsme byli od šestadvacátého na samotě u lesa, váleli jsme se každé dopoledne do jedenácti v posteli, neměli jsme signál, připojení se na internet jenom v hospodě dole pod kopcem. Přesně podle mého přání. Až na to, že venku bylo jaro. Předpokládala jsem, že příroda ví, co od konce prosince, navíc na Vysočině, očekávám. Můj předpoklad byl špatný, stejně jako už tolikrát v mém životě.

6.1.2014 v 11:41 | Karma článku: 28.41 | Přečteno: 2937 | Diskuse

Marcela Tobiášová

(Skoro) nahá Čtyřicítka

Ženy mého věku, to je ženy kolem čtyřiceti, navíc vdané a dokonce matky, nemají na některé věci ani pomyslet, natož je dělat. Tak třeba míchat různé druhy alkoholu nebo sedět na studených schodech. S tím musím jen souhlasit.

13.12.2013 v 11:17 | Karma článku: 34.62 | Přečteno: 6618 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Opustil mě manžel

Vůbec nechápu proč. Jsem dokonalá. Poslední dobou jsem na sobě hodně pracovala. Přestala jsem jíst pečivo, cukry, živočišný tuk.

21.11.2013 v 15:00 | Karma článku: 49.27 | Přečteno: 261548 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Miláčku, zapni mi prosím šaty ...

Kdykoliv vyslovím tuto prosbu směrem k svému manželovi, dostane osypky. Je to pro mě zcela nová informace, kterou teprve pomalu zpracovávám.

19.11.2013 v 14:54 | Karma článku: 36.02 | Přečteno: 10327 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Sen o sexu

Ne že by to bylo poprvé, co se mi zdálo o sexu s někým jiným. Jenže to bývaly spíš představy, které jsem si promítala v hlavě před usnutím. Jdu po ulici v našem městečku a potkám Bruce Willise. Naše oči se střetnou a oba víme ... Uáááááááá!

7.11.2013 v 12:05 | Karma článku: 38.56 | Přečteno: 9721 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Nevěrnice nevěrné

Pro ty, kteří věří mýtu o tom, že žena není schopná sexu bez lásky (vyjma sexuálních pracovnic) a každá ženská nevěra musí končit katastrofou v podobě rozvodu, mám dobrou zprávu : mýlí se. Jako důkaz uvádím pár příběhů, v kterých jsem hrála roli jakého si pozorovatele ...

24.10.2013 v 14:37 | Karma článku: 39.76 | Přečteno: 12292 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Stěžujte si na učitelky, poučíme je.

Dle zástupce ombudsmana je nepřípustné nutit děti ve školce k polednímu odpočinku. Taky si myslím, že bychom děti neměli nutit jíst to co nechtějí, neměli bychom je nutit chodit v bačkorách, nosit čepice, pít vodu, zdravit, chodit na záchod, smrkat, děkovat, hýbat se, čistit si zuby, uklízet, chodit spát večer ...

24.9.2013 v 14:43 | Karma článku: 49.00 | Přečteno: 96988 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Táta není to samé jako Otec.

Ano, dítě má vždy pouze jednu matku a jednoho otce. O tom není pochyb. Ale to, že dítě porodím, ze mne nedělá dobrou mámu. Stejně tak spojení spermie s vajíčkem nezaručuje dobrého tátu.

23.9.2013 v 11:12 | Karma článku: 32.09 | Přečteno: 9683 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Nevěrný David.

Na vodu nás jezdí asi třicet. Taky Katka a David. Mají čtrnáctiletá dvojčata, holky. Katka je kosmetička. Řídí svůj salón, vypadá dobře, má pod kontrolou celou rodinu. David pracuje v kanceláři, domů chodí ve čtyři, dvakrát týdně má nohejbal. Ženský doma ho docela válcujou, ničemu moc nerozumí, do ničeho moc nezasahuje. Prý mu to vyhovuje.

14.9.2013 v 19:08 | Karma článku: 27.17 | Přečteno: 4532 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Léto a Rozkoš

Nepatříme mezi chataře ( nemáme chatu), ani trempy ( pod širák mě nikdo nedostane), přesto máme svojí " osadu" a v ní postel (manželskou), kuchyňku a dokonce i koupelnu.

1.7.2013 v 12:21 | Karma článku: 17.94 | Přečteno: 1246 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Prosba

17. ledna jsem napsala článek o Zimě, která stále nepřišla. Ta pravá, ledová, bílá.

5.6.2013 v 12:09 | Karma článku: 12.82 | Přečteno: 749 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Bílí a černí

Mám to štěstí, že jsem poznala inteligentního, hezkého muže, který má titul Phdr, tudíž dosáhl vyššího vzdělání než já, pracuje víc než já, má tím pádem víc peněz, má jedno dítě a na rozdíl ode mne, je ženatý poprvé a stále.

30.5.2013 v 10:45 | Karma článku: 19.14 | Přečteno: 1920 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Co chci od Chlapa já.

Nedá mi to a musím zareagovat na články dvou kolegyň blogerek, v níž uvádí své nároky, co všechno by chtěly od chlapa, svého partnera. Použila jsem několik slovních spojení z obou článků a také něco z diskuze.

21.5.2013 v 14:09 | Karma článku: 22.20 | Přečteno: 2539 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....